خرید بلیط هواپیما ارزان و باقیمت مناسب چارتری و سیستمی

خرید و رزرو بلیط هواپیما ارزان و باقیمت مناسب چارتری و سیستمی

خرید بلیط هواپیما ارزان و باقیمت مناسب چارتری و سیستمی

خرید و رزرو بلیط هواپیما ارزان و باقیمت مناسب چارتری و سیستمی

بلیط هواپیما مشهد به تهران

بلیط هواپیما مشهد به تهران

همه روزه و در تمام ایام سال مسافران زیادی برای تهیه بلیط هواپیما مشهد به تهران به آژانس های مسافرتی و یا سایت های اینترنتی مراجعه می کنند. بسیاری از این افراد مسافرانی بوده اند که از تهران به قصد زیارت و یا سیاحت به شهر بزرگ و با شکوه مشهد سفر کرده اند و اکنون قصد بازگشت دارند. در اغلب موارد افراد هنگام سفر به مشهد بلیط برگشت خود را هم رزور میکنند که البته تصمیم بسیار درستی است. بخصوص در ایام تعطیل و یا مناسبت های مذهبی، تهیه بلیط هواپیما مشهد تهران ممکن است به آسانی و با قیمت مناسب پیدا نشود.

از آنجایی که مشهد و تهران دو کلانشهر بزرگ ایران هستند، طبیعی است که بسیاری از افراد به دلایلی غیر از گردشگری مانند تحصیل، کسب و کار و ... در این مسیر رفت و آمد زیادی داشته باشند. اما در ایام تعطیل و یا مناسبت های مذهبی، مسافرتهای گردشگری که حجم بسیار بالایی هم دارند، به این تعداد اضافه می شوند. بنابراین اگر سفر شما مربوط به این ایام است، توصیه می شود روزها و بلکه هفته ها قبل به «بی تریپ» مراجعه کنید و نسبت به تهیه بلیط هواپیما مشهد تهران اقدام کنید تا بتوانید از بهترین آفرها و مناسبترین قیمت ها بهره مند شوید.(اطلاعات بیشتر در مورد بلیط پرواز تهران به مشهد)

   

چگونه ارزان ترین پرواز مشهد به تهران را پیدا کنیم؟

به طور میانگین در هفته 167 پرواز از شرکت های هواپیمایی مختلف از مشهد به تهران انجام میگیرد. بسته به ایام و فصول مختلف سال، قیمت بلیط مشهد به تهران بسیار متغیر است. اما ارزان ترین بلیط هواپیما مربوط به روزهای اول تعطیلات است یعنی زمانی که همه افراد در حال سفر به مشهد هستند و مسیر برگشت تقاضای کمتری دارد. گران ترین و کمیاب ترین بلیط ها هم مربوط به روز آخر تعطیلات و یا روز  بعد از تعطیلات است، یعنی زمانی که همه مسافران قصد برگشت به تهران دارند و بسیاری از مشهدی ها هم به مقاصد تحصیل و یا کسب و کار در همین زمان عازم تهران هستند. مقایسه بلیط های مربوط به شرکت های هواپیمایی مختلف در «بی تریپ» به شما کمک میکند که بتوانید همیشه بهترین و مناسبترین بلیط هواپیما مشهد به تهران را بیابید و خریداری کنید.

چقدر زودتر باید پرواز مشهد به تهران را رزرو کنم؟

اگر در ایام تعطیل و مناسبتهای مذهبی قصد سفر به مشهد دارید ، بهتر است که از یک ماه قبل به فکر باشید. چرا که بلیط های چارتر در ایام نزدیک به پرواز به گران ترین حالت خود می رسند و بلیط های سیستمی هم تماماً رزرو می شوند. بنابراین به فکر بلیط های لحظه آخری نباشید و از مدت ها قبل برای تهیه بلیط هواپیما مشهد به تهران اقدام کنید.

 

ارزان ترین روز هفته برای تهیه بلیط هواپیما مشهد تهران کدام است؟

جمعه ها بهترین روز برای تهیه بلیط هواپیما مشهد تهران است. بهترین ایرلاین ها را با مناسبترین قیمت می توانید در این روز تهیه کنید. برعکس آن شنبه ها و روزهای پس از تعطیلات است. و روزهای میانی هفته به نسبت آن قیمت های مناسبتری دارند.

خرید بلیط پروازهای پرتررد از مشهد :

 

بلیط هواپیما مشهد تهران در ایام مختلف هفته چه وضعیتی دارد؟

بلیط هواپیما مشهد به تهران عمدتاً مربوط به ایرلاین های ایران ایرتور، کاسپین، آسمان، تابان، آتا، ایران ایر، زاگرس، کیش ایر و ماهان است که تعداد پروازهای این ایرلاین  ها مجموعاً 167 عدد در هفته است. در جدول زیر جزئیات مربوط به پروازهای مربوط به بلیط هواپیمای مشهد به تهران ذکر شده است.

 

ایرلاین

شنبه

یکشنبه

دوشنبه

سه شنبه

چهارشنبه

پجشنبه

جمعه

اولین پرواز

آخرین پرواز

ایران ایرتور

4

2

3

4

2

4

4

05:00

12:25

کاسپین

5

5

4

4

4

6

4

11:45

21:40

آسمان

2

2

2

4

4

3

3

10:35

20:15

تابان

1

1

1

1

1

1

1

14:00

14:00

آتا

0

0

0

0

1

0

0

13:20

13:20

ایران ایر

2

2

2

2

3

3

3

11:05

21:25

زاگرس

7

7

7

7

7

6

6

06:30

22:15

ماهان

3

1

2

3

2

3

2

15:00

22:30

کیش ایر

1

1

0

1

0

1

2

09:45

16:00

 

جزئیات پروازهای مشهد به تهران در یک نگاه

فاصله هوایی مشهد به تهران

740 کیلومتر

تعداد پروازهای تهران به مشهد در هفته

167 پرواز

اولین پرواز از مشهد به تهران

هواپیمایی ایران ایرتور، ساعت 5:00

آخرین پرواز از مشهد به تهران

هوپیمایی ماهان ایر، ساعت 22:30

کوتاه ترین زمان پرواز تهران به مشهد

یک ساعت و ده دقیقه

کد فرودگاه پرواز مشهد تهران

مشهد: MHD ، تهران: THR

 

جدول زمانبدی برنامه پروازی هواپیماهای مسیر مشهد به تهران

بلیط هواپیما مشهد به تهران

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.